Iako mnogi imaju percepciju korištenja proširene stvarnosti isključivo u igricama ili za neku drugu vrstu zabave, danas gotovo da ne postoji grana industrije koja se nije već susrela s proširenom stvarnošću. Ranije smo pisali o prednostima proširene stvarnosti u medicini i turizmu i ostalim granama, a danas ćemo se zadržati na dobro poznatim brandovima koji su povezali svoje sopstvene aplikacije s proširenom stvarnošću i tako „produbili“ iskustvo svojih potrošača s brandom.
Jack Daniel's je stvorio digitalnu verziju svoje destilerije. Sve što je potrebno korisniku za uživanje u procesu proizvodnje dostupno je na dohvat ruke putem aplikacije koja skenira Jack Daniel's etiketu i time pruži potpuno iskustvo svakom korisniku, bez obzira gde se korisnik nalazi.
Lufthansa, najveća europska avio kompanija, programirala je aplikaciju proširene stvarnosti za prikaz instalacijskih procesa i drugih tehničkih specifikacija svim korisnicima avio prevoza.
Butterfly Pavillon, muzej u Philadelphiji želeo je posetiocima dodatno proširiti iskustvo i to je uradio uz pomoć proširene stvarnosti i to koristeći prvi interaktivni mural u muzeju. Uz pomoć aplikacije, korisnici bi trebali samo postaviti svoj uređaj ispred murala i tako uživati u 3D animaciji i videu u sklopu muzeja.